Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення можливе лише якщо є бланк огляду відправлення або акт отримання-передачі, тобто відмова клієнта від товару на пошті (написана в присутності працівника пошти!) У випадку з наступними причинами: виробничий брак, відправлений не той товар, який замовляли (не ту кількість). Претензії, якщо брак був виявлений поза поштою, тобто вдома/на вулиці/в машині тощо, не будуть прийняті!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.